Tuesday, April 27, 2010

Curve Blackberry.

Entah mengapa, kali ini...aku tidaklah seghairah sebelumnya tiapkali dapat telefon baru ( takde la banyak kali pun tukar hp). Rasa suam² saje perasaan ni bila dapat telefon baru. Maybe sebab aku tak mengidamkan sebuah telefon semacam blackberry ni. Fungsi yang terhad apabila tidak di sertakan dengan BIS ( blackberry Internet service ) membuatkan aku kurang berkenan dengan telefon ini. Untuk memiliki telefon ini saje sudah mencecah RM yang banyak sekali. Itu belum kira aksesori yang lain. Bila dah dapat.. tidak pula boleh menggunakan ke semua aplikasi yang ada dengan semaksimum yang mungkin. Semuanya bergantung pada BIS. Tiada BIS, seumpama kapal tiada layar...tak boleh bergerak. Bukan tak boleh melanggan BIS, tapi rasanya satu pembaziran apabila perlu membayar untuk BIS berkenaan yang tidaklah di perlukan sangat . Mana tidaknya...kalau di ofis..sudah tentu ada di sediakan line internet...di rumah pulak ada broadband @ streamyx....pada masa bila yea.. BIS ini sangat berguna? Bila keluar berjalan² ? Dah keluar buat cara nak keluar... kalau keluar pun masih nak mengadap facebook,blog,twitter & etc.. baik kita duduk saje di rumah.

Mungkin......aku belum berjumpa dengan keistimewaan blacberry ini. Apapun..terimakasih banyak² pada sanggup menghadiahkan aku sebuah smartphone blackberry ni. Paling tidak...aku akan jaga dan sayang phone ni kerana orang yang memberi phone ni. yealah....aku akan langgan BIS sebab dia. :)

1 comment:

  1. Tritanium Wedding Band | Toto | Toto | Toto | Toto | Toto
    Toto Toto: TOTO is a Toto set by price of titanium Toto fram titanium oil filter and featured is titanium a metal on the Toto show 포커 "I Need Someone to Know". Toto and Toto have collaborated on a is titanium a metal hit single, "Africa"

    ReplyDelete